Decontaminatiewagen

De beste service voor uw decontaminatie wagen

Wilt u een decontaminatiewagen kopen, waarmee u veilig en volgens de laatste regels aan de slag kunt? Dan helpt Brouwer uit Nijkerk u met plezier verder, want wij hebben jarenlange ervaring met de fabricage van mobiele asbest- en bodemsaneringsunits. Wij komen altijd onze afspraken na en onze communicatielijnen zijn kort, zodat we snel met u schakelen en het werk altijd door kan gaan. Samen bepalen we wat het meest passend is in uw situatie, zodat u het maximale resultaat haalt uit uw nieuwe decontaminatiewagen.

Bekijk onze decontaminatie unit

Decontaminatiewagen

Brouwer in Nijkerk biedt de beste en meest veilige decontaminatie-units als u aan de slag gaat met vervuilde grond of asbest. Onze saneringswagens voldoen 100% aan de specificaties van de CROW-publicatie 400 ‘Werken in of met verontreinigde bodem’ en u heeft diverse extra opties. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een buitendouche, een aggregaat of een boiler. Heeft u bepaalde wensen, dan passen wij uw decowagen met alle plezier aan.

Zoekt u een degelijke bodemsaneringswagen die direct inzetbaar is? Neem dan contact op. Wij hebben al meer dan vijf decennia ervaring met het produceren van flexibele ruimtes en producten die maximale ondersteuning bieden tijdens diverse werkzaamheden. Onze ontsmettingseenheden voldoen aan de wettelijke eisen en wij leveren tevens alle overige toebehoren. Heeft u dus asbest te verwijderen of een opdracht tot bodemsanering, bestel uw decontaminatiewagen dan vandaag nog.

Als u een decontaminatie-unit wilt gebruiken voor het verwijderen van asbest of het reinigen van vervuilde grond, dan zijn de experts van Brouwer uit Nijkerk u graag van dienst. Onze professionele ontsmettingseenheden voldoen altijd aan de specificaties van platform CROW, de non-profit kennispartner voor overheden, adviesbureaus en aannemers. Ook kunt u uw saneringswagen uitrusten met bijvoorbeeld een preventiesysteem tegen legionella en een buitendouche. Bekijk een voorbeeld van de decontaminatiewagen en neem direct contact op voor alle mogelijkheden van uw nieuwe decontaminatie-unit.