Filter resultaten
Uitvoering
Gebruikersfuncties

Schakelunits

Creeër oneindige schaft-, kantoor-, sanitair- en vergaderruimtes met schakelunits

Ontdek de handigheden van onze innovatieve en complete schakelbare units. De units kunnen tot en met 3 hoog worden gestapeld. Bij ontwikkeling van deze schakel units staan een aantal zaken centraal. Te weten de gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit, duurzaamheid en minimale (onderhouds)kosten.

Bekijk hieronder ter indicatie diverse basismodellen. Maar ook eigen samengestelde indelingen en combinaties zijn bij Brouwer Nijkerk zeker een mogelijkheid.

Flex F01
Schakelbare Flex unit met keukenblok, toilet en kantoor
Flex F02
Schakelbare Flex unit met keukenblok, toilet en kantoor
Flex F03
Schakelbare Flex unit met gang en buitendeur
Flex F04
Gesloten schakelbare Flex unit met buitendeur
Flex F05
Halfopen schakelbare Flex unit met buitendeur
Flex F06
Geheel open schakelbare Flex unit
Flex F07
Halfopen schakelbare Flex unit met buitendeur
Sanitaire Unit FS01
Schakelbare sanitaire Flex-unit met 3 toiletten, 3 urinoirs en wastrog
Sanitaire Unit FS02
Schakelbare sanitaire Flex-unit met 3 toiletten, 3 urinoirs en 2 wastroggen
Sanitaire Unit FS03
Schakelbare sanitaire Flex-unit met 5 toiletten, 4 urinoirs en 2 wastroggen
Sanitaire Unit FS04
Schakelbare sanitaire Flex-unit met een voorportaal en 2 toiletten, 3 urinoirs en wastrog
Vraag een offerte aan Meer informatie

Ruimte nodig voor een kopje koffie, een effectief werkoverleg, even te relaxen na alle drukte van de ochtend of een hygiënische sanitaire stop? Brouwer Nijkerk levert de flexibele kantoorhuisvesting die past bij uw bedrijf. Voorbeelden van afgeronde projecten zien? Bekijk dan ons portfolio.

Schakelunits: de oplossing voor uw huisvestingsvraagstuk

De aanschaf van een schakelunit, ook wel flexunit genoemd, is meer dan de moeite waard. Standaard units zijn beschikbaar, maar ook een compleet eigen samengestelde unit behoort tot één van de opties. De units kunnen zelfs tot en met driehoog worden gestapeld met alle gewenste voorzieningen. Brouwer Nijkerk geeft u graag de oplossing voor uw huisvestingsvraagstuk.

Schakelbare keet kopen bij Brouwer Nijkerk

De mogelijkheden bij Brouwer Nijkerk voor de koop van een schakelunit zijn eindeloos. Bovendien profiteert u van maximale flexibiliteit. Met de schakelunits van Brouwer Nijkerk creëert u de perfecte ruimte op maat voor uw bedrijf.

Maar wat is nou de beste optie in uw situatie? Dat het lastig is een keuze te maken kunnen wij ons goed voorstellen. Vraag dan een vrijblijvende offerte aan en onze professionals nemen contact op om alle wensen in kaart te brengen. Vervolgens doen wij een een gedegen voorstel op maat en staat de schakelunit binnen de komende maanden nog op uw terrein.