Vergaderunit

Geluidsarme en demontabele vergaderunits

Op de bouwplaats ongestoord vergaderen? De vergaderunits van Brouwer Nijkerk zijn de plek bij uitstek om rustig overleg te voeren. Bouwplannen uitzetten, kennismaken met nieuwe leveranciers, team vergadering of gewoon een plek om ongestoord administratieve werkzaamheden uit te voeren. Dat is een vergaderunit van Brouwer Nijkerk! Gemakkelijk en snel te verplaatsen en geluidsarm.

Ontdek het aanbod vergaderunits

Vergaderunit

Rondom het begrip vergaderunit zijn op het internet verschillende type producten te vinden. Onder de units bij Brouwer Nijkerk verstaan we niet de units ín een kantoorruimte, maar een unieke op zichzelf staande unit met eigen wandsysteem waarbij vele opties mogelijk zijn. Denk hierbij aan:

Opties

- Buitenzijde unit- Kleurstelling unit
- Elektra: meerdere groepen of airco- Ramen en deuren
- Energiebesparing- Sanitair en keuken
- Inrichting: o.a. bureau, garderoberek, tafel, tussenwand

Standaard worden de units geleverd met:

• Sandwich wandsysteem met naadloos polyester aan binnen- en buitenkant
  • HBS dak- en vloerbouw
  • Marmoleum vloerafwerking
  • Volledig geïsoleerd volgens bouwbesluit tijdelijke bouw
  • Elektrische ledverlichting en verwarming
  • Kunststof (PVC) draai/kiepramen met isolerende beglazing en geïntegreerde rolluiken
  • Hardhouten deurkozijn in Ral 9016 met stalen deur

Meerdere doeleinden

De vergader units bij Brouwer zijn naast vergaderruimtes ook te gebruiken als kantoorunit, directie unit of als ruimte om lawaailoos en droog- en windvrij te schaften.

Benieuwd naar één of meerdere van de verschillende typen units? Maak hieronder uw keuze voor het type unit en kies de unit die bij uw situatie past.

Bekijk alle schakelunits >

Bekijk alle stand alone units >

Staat de gewenste unit er niet tussen? Geen probleem, zelf samenstellen klinkt ons zeker niet vreemd in de oren. Maatwerk is altijd mogelijk bij Brouwer Nijkerk: producent in units en schaftwagens.